نینیگولونینیگولو، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

من و نی نی و باباش

تقدیم به همسرم و پدر دخترم

1392/9/26 21:14
131 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم می خوام از کسی تشکر کنم که یه فرشته هست روی زمین یه کوه محکم برای تکیه و یه پدر بی نظیر آره می خوام از اکبر عزیزم بگم تا شاید بتونم تشکر کنم از زحماتی که تو این مدت برای ما کشیده 

همسرم قلب

ممنونم که در تمام راه همراهم بودی . تلاش کردی که شاد باشم . دوران بارداری خوبی رو برام رقم زدی . هر شب نگرانم بودی که مبادا ناراحت باشم . هر موقع ناراحت بودم منو بردی بیرون یا ماساژ دادی . نگران سلامتی من و دخترمون بودی . بهترینهارو برام تهیه کردی تا راحت باشم . مهربون بودی تا بتونم سختیهارو پشت سر بزارم . تکیه گاهم بودی تا خسته نشم . زبانم قاصر از گفتن خوبیهای اکبرم هست . مامانی وقتی دنیا اومدی خودت متوجه می شی تنها کسی که خالصانه و بی ادعا برامون زحمت کشید پدرت بود . وقتی دنیا اومدی پشتیبانم بود . به جای همه به من محبت می کرد . تو روزهای اول که حالم خوب نبود و عوارض زایمان اذیتم می کرد به من قوت قلب می داد تا بتونم سرپا بشم از تو پرستاری می کرد تا مبادا اذیت بشی . روزهای اول که دلدرد داشتی ساعتها روی دستش تورو راه می برد و برات لالایی می خوند تا خوابت ببره الان هم شبها کمک من می کنه که مبادا خسته بشم . دخترم مطمئن هستم وقتی بزرگ بشی به وجود پدرت افتخار می کنی . الیانای من امیدوارم تو هم بتونی قدر پدرتو بدونی . یه دنیا بوس برای بهترین همسر و پدر دنیا ماچ

نفسهای من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)