نینیگولونینیگولو، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

من و نی نی و باباش

شروع غذا

1393/2/29 11:34
103 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازم

شما از 17 فروردین به بعد مثل مامان وبابا غذا می خوری خیلی مشتاق این لحظه بودم و تو با تمام وجود لحظه هایی برام رقم می زنی که نمی تونم توصیف کنم . وای اولین لقمه از غذایی که خودم برات درست کرده بودم رو اونقدر با لذت واشتها خوردی که دیگه یادم رفت بهت غذا بدم کلی بوست کردم وقربون صدقت رفتم . مامانی انشاءالله خودت یه روز مامان می شی و تجربه می کنی این لحظات قشنگ رو . لحظاتی که بی نظیرن و حتی گاهی توصیفش سخته . وای قند تو دلم آب شد وروجک مامان قراره خودش یه روز مامان بشه . دخترم تمام تلاشمو می کنم تا از بهترین مواد برات غذا تهیه کنم تا یه دختر قوی و محمکم باشی . بوس به فرشته کوچولوی مامان

اولین کباب خورون الیانا جیگری

چون کباب برای شما شور بود اون شب تا صبح تقریبا 15 بار بیدار شدی و شیر خوردی چشمک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)