نینیگولونینیگولو، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره

من و نی نی و باباش

تولد 3 سالگی

1395/7/19 17:58
703 بازدید
اشتراک گذاری

الیانای عزیزم تولد 3 سالگیت مبارک . من و بابا تصمیم گرفتیم برای تولدت تم هلو کیتی استفاده کنیم مهمونی بگیریم . سفاشات رو دادم و وسایل تولد موقعی رسید که من و تو با هم توی پارک مشغول بازی بودیم و تو به هیچ بهانه ای راضی نمی شدی بریم غمگین مجبور شدم که بهت بگم وسایلت رو آوردن و تو راضی شدی یه عالمه ذوق توی چشمات بود و البته بنده رو تا روز تولدت کچل کردی و هر روز گریه می کردی که کی قرار تولد بگیریم تا اینکه روز موعود فرا رسید و ما تزئینات رو انجام دادیم و تو کلی ذوق داشتی برای دسر کشک بادمجان و پنیر چوبی و سالاد الویه و ... درست کردیم و برای شام هم از بیرون چلوکباب و جوجه کباب گرفتیم اون روز به نظرم هیچی خوب نبود و از همه چیز ایراد می گرفتم اما الان که دارم به عکسها نگاه می کنم به نظرم همه چیز عالی بود و تو مثل یه فرشته کوچولو می درخشیدی خیلی خوشحال بودی و کلی همکاری کردی . دخترم از خدا ممنونم که تو زیبارو به ما داد تا در کنار تو عاشقانه زندگی کنیم . فرشته من روز تولدت لذت بخشترین روز زندکی من هست و تمام خاطرات اون روز توی ذهنم مرور میشه بیمارستان و شبی که تو تا از من جدا می شدی اونقدر گریه می کردی که عمه فرزانه نمی تونست تورو نگه داره و کلی می خندیدیم و تا صبح بیدار بودیم . خوشحالم که هستی و واقعا نمی دونم چه جوری شکر خدای مهربون رو به جا بیارم

 

تولد در مهد

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)