نینیگولونینیگولو، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

من و نی نی و باباش

پنجمین ماه تولد

1392/12/9 1:38
79 بازدید
اشتراک گذاری

الیانای مامان مریضی علی بابا و مشغله من و بابایی اجازه نداد برات کیک بگیریم ولی قول می دم با 6 ماهگی حتما 5 رو هم فوت کنی فرشته کوچولوی مامان همه کارها و پیشرفتهات 1 ماه زودتر هست غلت زدن ، خندیدن ارادی ،  آغون گفتنت ، شناخت کامل من و بابا اکبر و... مامان قربونت بره که اینقدر شیرین و دوست داشتنی هستی . کلی تو خونه تکونی خونه مادر جون دختر خوبی بودی و من تونستم به مادر جون کمک کنم اما خیلی خسته شدیم . اونقدر مامانی شدی که دانشگاه رو بی خیال شدم نمی دونم کار درستی بود یا نه ولی تو برام مهمتر از هدفم بودی انشاءالله با هم می خونیم بعد از عید می رم دانشگاه ببینم قبول می کنن که فقط امتحان بدم یا اینکه فعلا مرخصی بکیرم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)