نینیگولونینیگولو، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

من و نی نی و باباش

بابایی و کلی ذوق

1392/7/5 18:42
142 بازدید
اشتراک گذاری

همون روز 91/11/14 بود که پرستارها توی بیمارستان کسری گفتن جواب رو باید ببری پیش دکترت منم که همه شادیهام تبدیل به تردید و دودلی شد تصمیم گرفتم برم دکتر که بابایی بعد از ظهر گفت من میام دنبالت با هم بریم خونه اما من تصمیم داشتم برم دکتر مجبور شدم هزارتا دروغ سر هم کنم که منو ببره مطب دکتر البته اون پایین منتطرم بود و من رفتم دکتر وقتی دکترم برگه ازمایشو دید گفت مبارکه مامان شدی اما ............ وای خدای من وقتی گفت اما دوباره دنیا رو سرم خراب شد دلم می خواست گریه کنم و داد بزنم که چرا لحظات خوشیم اینقدر کوتاه بود فرشته من آخه سال 91 هم برای من و هم برای بابایی سال خوبی نبود پر از خبرهای بد و استرس بود . دکتر گفت اما بتا خیلی پایین هست و باید دوباره ازمایش بدی شاید بارداری پوچ باشه گریهاما نمی دونم چرا امیدوار بودم دلم می گفت تو اومدی ولی چون من زود فهمیدم بتا پایینه توی همون چند دقیقه که از مطب اومدم بیرون تصمیم گرفتم به بابایی بگم به خاطر همین پشت برگه آزمایش نوشتم که من توراهم و دارم میام وقتی رسیدم خونه به بابایی گفتم من برات یه کادو خریدم برگه آزمایشو دادم وای چقدر لحظه قشنگی بود وقتی بابایی برگرو دید اصلا باورش نشد تعجبمی گفت داری دروغ میگی می شد شادی رو تو وجودش دید چشاش برق می زد منو بغل کرد و بوسیدنیشخند کلی با هم شادی کردیم و من کل ماجرا رو که از صبح اتفاق افتاد تعریف کردم و گفتم که دکتر چی گفته اما بابایی کلی بهم امیدواری داد و گفت فرشته ما اومده و حالش خوبه و این لطف خداست که ما زود متوجه شدیم روز بعد بازم یه بی بی چک دیگه گرفتم و وسط روز امتحان کردم بازم مثبت شد بازم امیدوار تر شدم اما باز هم توی آزمایش بتا پایین بود  (123) و دکتر گفت باز هم باید آزمایش بدی ناراحت دیگه خسته شده بودم از خوشحالی و ناراحتی از بلاتکلیفی از اینکه هنوز هم معلوم نبود اومدی یا نه ولی باز هم بابایی کلی امید داد یک هفته با تمام دلهره هاش و سختیاش تموم شد و در آخرین آزمایش بتا من شد  1436 وای که چه روز قشنگی بود به نظرم همه چیز خوب بود ترافیک اذیتم نمی کرد به نظرم آدما مهربون تر شده بودند همه چیز یه قشنگیه خاصی داشت خدایا ازت ممنونم که فرشته کوچولوی مارو بهمون دادی سال 91 برای من و بابایی پایان قشنگی داشت . از خدا می خوام همنطور که لیاقت مادر و پدر شدن رو به ما داده توانایی خوب بزرگ کردنتو به ما بده امین لبخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)