نینیگولونینیگولو، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

من و نی نی و باباش

صدای قلب

1392/7/5 18:40
107 بازدید
اشتراک گذاری

امروز با یه عالمه دلهره رفتم مطب دکتر گفته بود 8 هفته که شدی بیا برای شنیدن صدای قلب لبخند تا برسم مطب و نوبتم بشه هزار تا فکرو خیال کردم آخرش هم شروع کردم باهات حرف زدن و گفتم فرشته کوچولوی من اگه صدای قلبتو بشنوم امشب جایزت شیر پسته هست بالاخره نوبتم شد توی سونو تورو دیدم وای قلب کوچیکت اونقدر تند تند می زد که خدا میدونه صدای قلبت به نظرم قشنگترین صدای دنیا ست صدای قلب قشنگتو هم برات می زارم وقنی بابایی صدای قلبتو شنید کلی ذوق کرد دکتر گفت اگه بتونم تورو طبیعی به دنیا بیارم 92/07/25 توی بغلمی ولی اگه نتونم 18 مهرماه میای پیشم و من از خدا می خوام بتونم لحظه به دنیا اومدنتو ببینم و تورو توی همون ثانیه های اول حس کنم نی نی گولو از امروز برای اونروز لحظه شماری می کنم بوسسسسسسسسسسسسسسسسسماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)