نینیگولونینیگولو، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره

من و نی نی و باباش

احساس مادرانه

1397/2/20 20:56
98 بازدید
اشتراک گذاری

دخترکم 

از وقتی که فهمیدم باردار هستم یه حس عجیبی سراغم اومد که قابل وصف نیست اما حضور خواهرت تورو به من نزدیکتر کرد با هر بار حس کردنش به تو و بارداری اولم نزدیک و نزدیکتر شدم بیشتر درکت کردم و دوستاشتنم عمقی عجیب گرفت . گاهی اندازه دوست داشتنم رو نمی دونم و خودم رو دارم برای مواجهه با این سوال که من رو بیشتر دوست داری یا لیانا آماده می کنم و الان که 5 روز دیگه لیانا دنیا میاد هنوز پاسخی پیدا نکردم آیا واقعا اندازه دوست داشتن فرقی هم داره ؟ برای تو چی اندازه دوست داشتنت بین من و لیانا فرقی پیدا می کنه ؟ اما من حتما به رابطه شما حسودی خواهم کرد . دو تا خواهر دوتا همدم دوتا مونس دوتا رفیق وای که من شاهد چه روزهای قشنگی خواهم بود. توی خیابون 2 تا دسته گل کنار من راه میرن و من با حضورشون چقدر لذت می برم . از الان روی ابرها قدم میزنم . الیانای من تو اولین تجربه زندگی من بودی و قطعا خطاهای زیادی ازم سر زده من رو ببخش . عاشقانه دوستت دارم و تمام تلاشم رو می کنم که برای تو بهترینهارو فراهم کنم . 

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)