نینیگولونینیگولو، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

من و نی نی و باباش

دندونی الیانا خانم

1393/7/6 17:36
95 بازدید
اشتراک گذاری

الیانا جونی

دندونهای خوشگلت جوونه زده و مثل مروارید می درخشه . چون اذیت نکردی و هیچ مشکل خاصی نداشتی من متوجه نشدم . مادر جون که با شما مشغول بازی بود و تو از ته دل می خندیدی دیدم یه چیز سفید روی لثه هاته فکر کردم دستمال کاغذی خوردی وقتی دست زدم متوجه شدم دندون خوشگلت جوونه زده . کلی باهات باری کردم تا تو بخندی و من دندون خوشگلتو ببینم . همون شب تصمیم گرفتم یه مراسم کوچولو برات بگیرم اما مثل همیشه بابا اکبر برنامه رو خراب کرد و من خیلی دلخور بودم تا اینکه خان دایی از دبی اومد و من برای تو یه مهمونی کوچولو گرفتم تازه اونجا بود که بابایی کلی شرمنده شد و از من و شما عذر خواهی کرد که برای شما مراسم نگرفتیم اما همون مهمونیه خانوادگیه کوچیک هم کلی خوش گذشت و بابایی زحمت کشید . دخترم انشاءالله دندونات مثل دندونای عمه عالیه ( عمه مامان ندا ) سالم بمونه تا آخر عمرت . لازم به ذکره که عمه عالیه 90 سالشونه و دندوناشون دندونای خودشون هست . انشاءالله ک 120 ساله بشن .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)