نینیگولونینیگولو، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

من و نی نی و باباش

اولین آسیب دیدگی یکم جدیه الیانا خانم

1393/7/8 17:53
92 بازدید
اشتراک گذاری

جیگر مامان فکر کنم خدا دقایق آخر تصمیم گرفت که شما دختر بشی چون هم قیافت پسرونه هست هم کارات . کابینتهای آشپزخونه رو عوض می کردیم که شما در این آشفتگیه خونه و بهم ریختگی پاتو بردی زیر کمد اتاق خواب و از قضا میخهایی که در اون کمد استفاده شده بود زده بود بیرون وتیز بود و پای شما برید . دلم ریش شد اولش فکر کردم باید بخیه بخوره ولی مادر جون گفت لازم نیست و توی خونه خودم پاتو بستم که زمین می زاری اذیت نشی . کلی برای بچه هایی که مریضن دعا کردم از خدا خواستم به مادراشون یه دل بزرگ بده تا بتونن دردی که بچشون می کشه رو تحمل کنن خیلی بد بود و سخت . خدایاخودت به همه نی نی های مریض کمک کن و اونارو شفا بده الهی آمین

قربونت برم که داری آهنگ گوش می دی و حال می کنی با اون پای زخمی

 

پسندها (2)

نظرات (0)