نینیگولونینیگولو، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

من و نی نی و باباش

عید 92

1392/7/5 18:38
112 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم این اولین عیدی هست که ما 3 نفری کنار هم هستیم تصمیم گرفتیم برای رهایی از اون همه استرس سال 91 با دایی جلال و مامان بزرگ و خاله طیبه بریم شمال که متاسفانه خاله نتونست باهامون بیاد الان که دارم این مطلبو برات می نویسم 5 روز از سال 92 گذشته البته مثل سالهای گذشته خیلی خوش نگذشت هم شلوغ بود هم هوا سرد بود و هم من خیلی زود رنج شدم عصبانی و کوچکترین چیزها منو ناراحت می کنه گریه از خدا فقط صبر می خوام تا بتونم این چند ماه حساسو پشت سر بزارم نگران ما هنوز شمالیم و نمی دونم  تا چند روز دیگه هم می مونیم منتطرم همه بیدار بشن تصمیم بگیریم که چه کار کنیم ولی از اینکه تورو دارم خیلی خوشحالم جیگرررررررررررررررررررررررررررررررررررر خنده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)