نینیگولونینیگولو، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

من و نی نی و باباش

تعیین جنسیت

1392/1/31 20:40
129 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی من

خوبی ؟ امروز فهمیدم که تو یه دخمل خوشگل و جیگری . وقتی رفتم مطب همش فکر می کردم اگه دختر باشی چقدر خوبه اما باز پشیمون می شدم و میگفتم کاش پسر باشی هر چی به لحظه سونو نزدیکترمی شدم نظراتم عوض می شد و نمی تونستم بفهمم که دخمل می خوام یا پسمل ولی یه کوچولو ته دلم دخمل بیشتر دوست داشتم چون خودم یه دونه بودم و تنها دلم می خواست خدا بهم یه دخمل بده تا کلی باهاش حال کنم . لحظه دیدار فرا رسید نیشخندایندفعه اونقدر واضح می تونستم ببینمت که حتی انگشتهاتم قابل دیدن بود وای من و خانم دکتر کلی قربون صدقه دخمله خوشگل رفتیم دلم می خواست بغلت کنم و ببوسمت اما حیف . . . تا اومدم بیرون شروع کردم به زنگ زدن آخه یه عالمه آدم منتظر بودن ببینن تو چی هستی اول به پدر زنگ زدم وای وقتی فهمید تو یه دخمل کوچولوی ناز هستی کلی ذوق کرد خنده. دخترم بعضی لحظات رو حتی با کلمات نمی شه توصیف کرد اینم از اون لحظات ناب زندگی من بود که اتفاق افتاد . بعدش به مامان بزرگها زنگ زدم و دایی جون میلاد که کوچکترین دایی شماست و کلی منتظر بود همه برات آرزوی سلامتی کردن و کلی دعاهای خوشگل . دخترم با ورودت برکت رو به خونه ما آوردی عزیزمممممممممممممممممممممممممممممممممممممم ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)