نینیگولونینیگولو، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

من و نی نی و باباش

تغییرات الیانا خانم

1393/5/3 10:50
98 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم

من تغییرات تورو در هر ماه ننوشتم اما از اولینها ازت عکس گرفتم و برات توی این پست با توضیحات می نویسم . تقریبا هر ماه جلوتر از ماه خودت بودی یعنی خندیدن . نشستن . با دست چیزی رو محکم گرفتن و کلا همه تغییراتت زودتر از ماه خودت اتفاق افتاد . تو خیلی باهوش و زیرکی همه کارهایی که دلت می خواد اتفاق بیفته رو انجام می دی . روابط اجتماعی خوبی داری . همیشه خنده روی لبهای قشنگت هست و همه می گن چه دختر خوش اخلاقی . البته گاهی وقتها مثل بابایی کلی جدی می شی و فقط نگاه می کنی . هر وقت چیزی دست من یا کسی میبینی و اونو می خوای از کلمه  م م م ( کسره دار ) استفاده می کنی مامان رو می تونی بگی ولی احساس می کنم بی هدف می گی . از همه چیز آویزون می شی و بلند می کنی خودتو . چند قدمی هم با تکیه بر اشیا می تونی بر داری . سعی می کنم توی این پست همه اولینهای تا الانت رو با توضیحات بزارم الان شما یه دختر 10 ماهه جیگری .

سعی می کنم امروز عکسهای قشنگتو بزارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)