نینیگولونینیگولو، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

من و نی نی و باباش

کلاسهای الیانا جیگری

1394/12/21 19:55
188 بازدید
اشتراک گذاری

پیشرفت تکنولوژی گاهی بد و گاهی خوب چون به نظرم بعضی از ماها بلد نیستم چه جوری از این پیشرفت استفاده کنیم یا اونقدر بی خیال می شیم که بی سواد محسوب می شیم یا اونقدر غرق در تکنولوژی می شیم که یکی باید بیاد نجاتمون بده و شما کوچولوهای نازنین هم از این قاعده مستثنا نیستید وقتی پای صحبت مامانا می شینم می بینم میگه دخترم کلاس زبان کامپیوتر و باله و رقص و موسیقی و یه عالمه کلاس دیگه میره و خیلی هنرمنده اما حالا از مامانه اگه بپرسی چرا می گه خوب همه دارن می رن من هم باید بچمو بفرستم که عقب نمونه اما مامانی من به خودم قول دادم که تو مثل من از تمام لحظات کودکیت لذت ببری به دور از دغدغه تکنولوژی طبیعت گردی کنی و آب بازی خاک بازی کلی بازیهای پرنشاط یه چیزهایی برام مهمه که از الان آموزش ببینی اما نه مستقیم روی دو زبانه شدنت کار کردم اونم به این دلیل که مهمه تو از بدو ورودت به دبستان دوستان انگلیسی زبان هم داشته باشی و با اونها تبادل اطلاعات کنی و تمامیه تلاشم رو برای این کار می کنم که بستر مناسب برات فراهم بشه و تو به لطف دکتر امینی عزیز استارت دوزبانه شدنت از 18 ماهگی خورد البته آموزش غیر مستقیم . در کنارش دوست داشتم با همسن و سالهای خودت هم ارتباط داشته باشی و کلاس نازنین جون رو انتخاب کردم که توش پر از بازی با رنگ بود و لذت خوراکی و تو 3 ترم با نازنین عزیز در موسسه لنا بودی . با توجه به دو زبانه بودنت کلاسهای موسسه آوا مهر رو برات در نظر گرفتم که مادر و کودک به زبان انگلیسی هستش و البته آموزش غیر مستقیم یک ترم هم هست که موسیقی رو شروع کردی البته یه عالمه شادی و بازی توش هست برای ورزش هم شنارو برات انتخاب کردم که به لطف خدا از تابستان 95 با هم می ریم . بعد از کلی تحقیق این کلاسهارو انتخاب کردم امیدوارم که بتونم تصمیمات درست بگیرم تا در آینده شرمنده تو نشم و تو دلزده تکنولوژی نشی 

کلاس آوا مهر ترم 1

 

کلاس نازنین جون

 

کلاس موسیقی عمو سروش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)